onsdag 31 december 2008

Härliga dagar i juletid!

Oj, en vecka har nästan gått sen mitt senaste inlägg, tiden går äckligt fort när man är ledig...mycket märkligt, önskar tiden kunde stanna en stund. Försöker njuta av ledigheten i alla fall och aktiviteterna på schemat har varit väldigt avslappnande och lugna. Har bl.a. lärt mig sticka tjocksockar =) har väl gått sådär, utan Siv och Margareta hade jag nog gett upp för länge sen, då hade det nog blivit en halsduk med enbart räta maskor istället för tjockisar. Sen har jag lagt ett 2000 bitars pussel också. Var ett lite knepigt pussel eftersom man inte hade någon bild att se på. Det man skulle bygga var det personerna på bilden ser, men det gick i alla fall tillslut och så här blev det: mycket detajer!

Sen har jag och älsklingen tränat 3 dagar nu på raken, 2 timmar badminton och lite fotbollshinderbanor, allt har varit tävling såklart! =) Mange fick vinna några badmintonmatcher, men inge fotbollsbanor, sen vann jag badmintonmatchen igår då vi hade riktiga fjäderbollar....underbart!!!




(Mange ute med fjärilshåven, haha!)

Ikväll blir det lite nyårsfirande, blir jag och Mange och några till här hemma hos oss, blir säkert trevligt. Hoppas Fadde får vara lugn ikväll och inte reagerar så starkt på raketerna ute. Han får hålla sig inomhus ikväll, har gått bra tidigare år, men man vet ju aldrig.


Här kommer en bild på finisarna också:



Gott nytt år kära vänner därute! Hoppas ni får en fantastisk kväll! Stå med era när och kära och titta upp på stjärnorna vid tolvslaget, tänkt på hur underbart det nya året kommer att bli!





Puss&Kram///ELLE

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha nu ska vi inte ta i... 2000 bitar, nja men 1000 är det ju. Jag å Otta bygger samma pussel, så tack för ritningen. Nu blir det betydligt lättare!!!=P

Elin sa...

jaha...trodde det var 2000, inte konstigt att jag byggde det så fort då ;) haha! lycka till! nu har ni fuskbild dessutom. Kram