tisdag 9 december 2008

Tröött!!


Idag har det variten lång dag på jobbet. Vi startade dagen med pepparkaksbak med alla barnen på vår avdelning + några till från småbarnsavdelningen. Var väldigt mysigt och skojigt, men också väldigt slitigt...man kände att man levde efteråt, men vad gör man inte för att få se deras ögon tindra av lycka. Lyckan att få smaka på den goda pepparkaksdegen haha! dom är allt underbara dom små liven! Sen stängde jag bygget idag också och det är verkligen konstigt att timmarna på förmiddagen bara rusar iväg och eftermiddagen går såååå långsamt, vi hade dessutom extremt mycket barn på em idag. Efter jobbet åkte jag hem och kastade i mig en sopptallrik för att sedan åka till min bror som fyllde år, där bjöds det på smörgåstårta, vilket inte satt fel i kistan en dag som denna.


När jag kom hem fick jag ett städaril igen. Staplade först upp typ 50 pelletssäckar i källaren och därefter städade jag hela källaren. Nu bara källartrappen kvar, känns skönt när det blir klart.

Har nyss sett klart desperate housewifes, vilket roligt program det är, tur man inte bor där, då skulle man verkligen ha häcken full.


Nu ska jag gå och duscha, känner mig som en stor dammhög! Först ska jag bara ut och ge lill Kenneths kanin mat. Sov gott alla! Ha en bra morgondag!

Kram /Elin

Inga kommentarer: