fredag 5 december 2008

Lussebullsbak!



I Onsdag fick jag äntligen träffa Hilja & Kenneth =) kändes som det var jättelänge sen. Hämtade de vid 14 tiden sen åkte vi hit och gjorde bulldeg för att baka lussebullar. Hilja gjorde en Molly och Kenneth gjorde en Fadde bulle sen blev det även massa andra figurer, var trevlig, mysigt och roligt. Hilja hade även fått ett hästpaket och sen hade vi fått ett pysselpaket också så hon var överlycklig! Efter vi bakat åt vi pizza från ica sen myste vi i soffan alla tre och sen åkte de till mamma igen. Var mysigt att få rå om dom en stund. Tråkigt bara att Kenneth har så ont i sitt öra. Stackarn! =(

I veckan trodde jag älsklingen hade ringt, men det visade sig att det var ett sånt där nummer dom varnar för i tidningen nu. Nummret var +88 213 börjar det med, detta nummer får man inte svara om det ringer, för då kopplas man upp på en satelit och blir av med flera tusentals kronor. Kändes lite tur att jag missade samtalet, för annars hade jag ju svarat eftersom jag var säker på att det var han som ringde från Bangladesh. Bangladesh har ju dessutom +88 0 så jag var ju som säker på att det var han.

Nä nu ska jag snart åka till brorsan och Emma och se idol. Ska bli spännande att se vem som åker ut. Jag tror och hoppas det blir Robin B idag. Vore kul med Alice och Kevin i final. Tror dock Kevin tar hem alltihopa!
Ha en trevlig fredagskväll och en trevlig helg!
Kramar Elle

1 kommentar:

Andrietta sa...

Vilka fina bullar ni gjort! Mysigt måste ni haft! :)

Duktig du är som jobbar, sköter huset, pysslar och städar som en galning! ;)