lördag 20 december 2008

Singstar!!!


Idag var älsklingen i stan och handlade julklappar, han köpte då ett playstation 2 + singstar åt oss i julklapp (tidig julklapp) =) Hur kul som helst! Vi provkörde idag på förfesten som Mange och hans kollegor hade här hos oss, innan deras lärar-julfest. Vann då över Magnus flera gånger, han skyllde på att det var något fel på hans mick, haha! I morgon har Hilja handbollssammandrag i Sävar då ska jag dra in till stan och handla de sista julklapparna. Blir nog även att köpa singstar schlager :) + nå spel till barnen.
Nä, nu ska jag krypa till kojs så man orkar med morgondagen!
Sov gott!
Kram/Elle

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha....jaja man fick hitta på vad som helst dagen? Jaja, jag tror jag dör. Lill mytomanen. Vinna mot mig i Singstar? Host host host....host host host...host.