onsdag 24 december 2008

GOD JUL ÖNSKAR VI ER ALLA!

Åhhh vilken underbar jul vi haft! Har varit en mysig och angenämn afton tillsammans med Magnus familj. Vi började morgonen med en härlig frukost med tända ljus och lax-och skinksmörgås +kaffe såklart.



Sen åkte vi till min släkt på grötfrukost vid 10.30, men först svängde jag förbi Eva med en liten julklapp. Gjorde två tomtar, en till Åsa och en till Eva, bara för att dom är så underbara att jobba tillsammans med. Vi spendarar ju faktiskt väldigt mycket tid tillsammans när man tänker efter. Hoppas ni haft en jättebra kväll med nära och kära!

Efter vi varit hos min faster på grötfrukost så åkte vi och hämtade barnen. Därefter åkte vi hem och packade in alla julklappar och julmat för att sedan åka till Magnus föräldrar och fira jul! Vi fikade, såg tv, pratade, var ute med barnen, såg Kalle, åt middag och sen kom den efterlängtade TOMTEN!!! Barnen blev jätteglada över sina julklappar och har nu somnat, väldigt trötta var dom. Men vi har verkligen haft en jättetrevlig kväll! Är så nöjd över min första jul utan min egen familj, men i morgon blir det att åka dit på middag åsså blir det väl en liten julafton där i morgon också, känns kul och mysigt! Men oj vad mycket gott vi ätit ikväll, är proppmätt, så nu blir det soffan en stund. Se bara nedan allt julgodis Magnus syster gjort! Det var verkligen så gott som det ser ut!
Hoppas ni alla haft en underbar jul!
Sov gott och njut nu i denna juletid!
Massa kramar!
/en glad Elle
















2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för att du tog bilden där jag ser riktigt m-ngo ut!/Mange ;-)

ramsan sa...

Hej! Tackar för gratulationerna :) Ni ser ut att ha haft en toppenjul! Härliga bilder... och du! Vad du är duktig på att pyssla... sjukt söta tomtar alltså. Vart köper du hem sakerna för att göra allt? *kramar*