lördag 10 januari 2009

Lördag =)

Vaknade riktigt utvilad i morse, har sovit otroligt hårt i natt eller egentligen hela veckan, drömt varje natt... i natt vaknade jag dessutom av att jag låg med huvudet där fötterna ska va...helt sjukt haha! Hillan sov hos farmor i natt...hon kom hem på förmiddagen och då blev det en skridskortur på skolgården, riktigt dålig is dock så vi gick hem och åt lunch när vi var tillräckligt less. Får bli en tur ner på stantors sen istället, bättre is där.

Igår var det premiär av let´s dance...det är kul att se...vet dock inte vem jag ska heja på, Hilja & Kenneth vill båda heja på världens starkaste man och Mange har inte riktigt bestämt sig om han ska ta Bagge eller Graaf, måste ju ha varit Bagges klädval igår som fick han att vakna till och se extra intresserad ut haha! Ikväll blir det god middag, fick ett tips av Åsa igår om massa god mat, Tack! sen blir det såklart körslaget och myskväll =)
Nä, nu ska jag fortsätta stöka bort resten av julgrejerna, nu är man rätt less.


Ha en jättebra lördag!
Kram/Elle
Den här teservisen skulle jag gärna vilja ha:



Och hur gott skulle det inte vara med en vitchoklad likör till kaffet efter en god middag:



Inga kommentarer: