onsdag 21 januari 2009

Onsdag...

Nu har vi precis kommit hem från en kväll på UG med barnen. Vi har varit där och tränat pingis, Hilja har just börjat med pingis och tycker det är jättekul! hon vill träna och träna! Hon är superduktig! Jag hade svårt att ta hennes servar som hon verkligen fått till!

Idag fick jag en väldigt fin komplimang av ett barn på dagis, blev alldeles varm inombords =)

Barnet: Elin, vet du en sak? Jag: Nä, vaddå? Barnet: Det är väldigt bra att du finns... Jag: Jasså? Vad tänkte du då? Barnet: För du är så himla snäll! Jag: Men tack snälla vännen! Vad snäll du är!Jag tycker det är väldigt bra att du finns också! KRAM

Är dom inte helt fantastiska! Är så fantastiskt roligt att gå på jobbet

Idag fick jag den nya locktången som jag beställt =) provade den på Hilja efter middagen, blev superfint! Sen hämtade jag även dom nya gardinerna på Carolas idag, bleb jättefint! Kenneth fick en fotbollsgardin, Hilja fick en mönstrad gardin som går i rosa, orange och vitt sen blev det grönt till köket. (kanske kommer bilder på detta sen)

Nu ska jag gå och säga godnatt till små trollen!
Ha en trevlig kväll!
Kram/Elle



Tänk om man hade lite av Hiljas hår....sagolikt, som en ängel!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta Hilja lika vacker som sin rara mamma Regina.

Sandra sa...

Vad heter den locktången?