lördag 24 januari 2009

Vad händer i helgen?

I går stängde jag på jobbet...tog mig därifrån vid 17.35, vilket kändes lite små jobbigt. Kom dock hem till dukat tacosbord =) Mums! Efter middagen sparkade vi alla iväg till min kusin som fyllde 18 år igår och fikade lite. Senare på kvällen blev det Let´s dance och myskväll.

I morse vaknade jag tidigt, kände mig riktigt risig...känns som jag håller på bli sjuk. :( Hoppas inte det...somnade då om och sov lite längre, men känner mig fortfarande inte hundra. Ska ju in till stan idag på eftermiddagen och träna på iksu med laget, först 1 timme punch out sen 1 timme spinning. Efter det ska jag till min vän Jessica som fyllde 25 år igår. Blir nog bara att fara dit och gratta henne och vara med på förfesten och träffa alla old friends! sen åker jag nog hem till robban, brukar aldrig bli skoj ute när man inte känner sig riktigt pigg. Måste nog bege mig ut nu och se vad jag kan hitta på att ge henne i födelsedagspresent.

Ha en bra lördag alla kändisar här ute i bloggvärlden!
Kram/Elle


2 kommentarer:

hiljah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ramsan sa...

hohoho elin! vars haru tatt vägen, såg nu att vi valt samma bloggsida ;) pyssliga som vi är! hare göttast!