lördag 7 april 2012

Svårt att välja

BARNVAGNSFUNDERINGAR...

Här sitter jag i min ensamhet och kollar på kvällen är din på tv4 samtidigt som jag kollar in barnvagnar. Magnus befinner sig på CM3 och jobbar.

Här har vi Kronans barnvagn, vilken jag tycker är superfin!!! Tycker den är härlig att köra, den är stor och rymlig och enkel. Dock har man inte hört lika mycket om denna vagn.





Sen vill jag ju väldigt gärna ha en Emmaljunga City Cross då jag tycker den är härlig att köra och fin med en härligt ombonad känsla. En vagn jag vet är säkert superbra!!!

Så frågan är och den återstår ett tag till. VILKEN VAGN SKA VI VÄLJA???

(Ska inte köpa vagnen än så är ju absolut ingen stress)

1 kommentar:

Aleq sa...

De är jättefina båda två! Vi har City Crossen i samma färg som du har på bilden och är supernöjda! Kronan är säkert oxå bra! Grattis igen! kraam