fredag 20 april 2012

Fynd!

Fyndande förra helgen lite bebiskläder. Inte så lätt när man inte vet vilket kön man får, men jag är ju sådär att jag tycker man kan ha grönt och blått på flicka också :-) Har köpt kläder som JAG tycker funkar på både pojke och flicka. 

Längtar så tills lilla hjärtat kommer till världen. Känns som LÅNGT bort, men den som väntar på nåt gott ;-)

Här följer lite bilder på mina fynd. Kvalitén blev tyvärr inte den bästa. Tagna med mobilen.





Vissa kläder har jag köpt på nätet och vissa saker har jag fått :-) Bilbarnstolen fyndade jag hos Maria Löfström igår samt massa fina kläder. Blev så nöjd!!! Finns så många snälla och fina människor :-)

2 kommentarer:

Maria sa...

När jag väntade min första köpte jag mycket kläder, killkläder eftersom vi visste att det var en kille. Men, vi visste ju inte hans personlighet så när han väl var född var det mycket kläder jag tyckte att han inte passade i. GG är på tok för cool för babyblått och nallar liksom. Rött och andra starka färger som inte ser så puttinuttiga ut passar han i. Medan nr två är lite tvärtom blått ska han ha och lite mer bäbisstil. Sååå även om man vet kön kan det vara svårt att shoppa åt dem. Men man är ju sååå sugen, men det är ännu roligare att shoppa när de är född! Sen tycker jag du ska satsa på en bra bärsele, de har underlättat min vardag många sjukdagar, tandsprickningar el utvecklingsfaser. Strunta i baby Björn och kolla in Ergo el Beco butterfly, sen är ju en sele grymt bra att ha om man vill promenera lite i skogen t ex.

Åh va mysigt att vänta första barnet, är liiiite avis. :)

Elin sa...

Hej vännen och tack för tipset :-) Kan tänka mig att det blir helt annars när man får barnet och börjar lära känna dess personlighet.

Bärsele vill vi ju verkligen ha, och väldigt gärna en bra. Har fått en babybjörn nu. Hade ingen aning om att den inte var bra. Vi får kolla in de andra du skrivit om och köpa en till längre fram :-)

Känns supermysigt, längtar verkligen till får träffa vårt efterlängtade hjärta :-)