lördag 28 april 2012

Saknad!

De senaste dagarna har varit tunga då vi alla pendlat mellan hopp, förtvivlan, glädje och sorg. Igår förlorade vi vår fina, snälla, underbara pappa, farfar och svärfar till en ny plats.
Vi vet dock att vi alltid kommer att minnas O och tänka på alla fantastiska och fina ögonblick vi fick tillsammans och att han nu ser och vakar över oss där han är. 

Först trodde jag att ingen kunde ha en lika underbar och snäll pappa som jag har. En pappa som alltid bryr sig, alltid hör av sig, alltid är mån om allt och alla och som alltid ställer upp i alla lägen. 
Men när jag träffade M så insåg jag väldigt tidigt att vi båda fått samma tursamma lott i livet, att vi fått den mest fantastiska pappa som går att få.

Den dagen vi får vår lilla skatt är jag säker på att O finns med och gläds tillsammans med oss där han är. 
Han var så glad över vår glädjande nyhet och det känns oerhört sorgligt att han inte hann träffa och lära känna vår efterlängtade stjärna som kommer i oktober. 
Men O du är vår stjärna där uppe och vi glömmer dig aldrig. 

Älskar dig min fina vän!


Du vet väl om
att du är värdefull
att du är viktig
här och nu
att du är älskad
för din egen skull
för ingen annan är som du

 


Inga kommentarer: