onsdag 26 november 2008

Äntligen frisk!

Nu har jag äntligen blivit frisk tror jag. Har endast lite hosta kvar. Tror min dunderkur (eller överdos *haha*) gjorde susen på ett sett. Har då jobbat idag och det kändes jätteskönt att vara tillbaka på jobbet. Skönt också att få en riktig mjukstart, vi hade jättelite barn idag, endast 9 st till lunch och 7 st till mellanmål.

Igår var syrran här och hälsade på mig. Hon kom så lämpligt att hon fick hjälpa mig att städa Hilja & Kennths rum...blev så fint. Hon fick igen för alla gånger som jag städat hennes rum när hon var liten haha! Sen drack vi te och såg desperate housewifes....vilken roligt program det är!

Ikväll har jag tagit det rätt lungt, laddar inför julbordet lärarförbundet bjuder på i morgon i Ratan! ska bli mums!
I helgen blir det städa huset och byta gardiner i köket, vardagsrummet och sovrummet. (barnen fick nya idag eftersom deras rum är städade nu) blir väl att ta fram lite jul i fönstren också.
Nä nu ska jag sova! upp med tuppen imorgon...
Sov gott kära vänner!!

Kram//Elle








Den här ljusstaken dekorerade jag och Hilja i helgen när dom var här. Vi kunde inte hålla oss längre. Sen är det ju faktiskt 1:a advent på söndag =)





1 kommentar:

ramsan sa...

vad fint du gjort det i barnens rum =) då blir dom säkert glada! och vilken fin adventsstake, hade du köpt den på rusta? och vaxduken var inte illa heller... kommer att härma dig nu ;) ha det gott! kram!