fredag 21 november 2008

IDOL


Ikväll blir det såklart idol! Ska krypa ner under täcket och ligga där hela kvällen. Vill verkligen bli frisk nu. På söndag ska jag bannemej träna!
I morgon kommer barnen och stannar över helgen, blir mysigt! Sen åker Magnus till Bangladesh i 3 veckor, kommer bli tråkigt utan honom, men jag får helt enkelt klara mig. Hoppas barnen kommer till mig någon dag, det vore mysigt. Blir att julröja och julbaka och göra lite sånt när man är ensam på kvällarna. Sånt gillar ju jag! =)
Ha en trevlig kväll allihopa!!!
Kramar/Elle
¤ Livet är som ett timglas...det gäller att ta vara på varje litet sandkorn...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Kul att du kommit igång med bloggen igen!! Sambo och plastisar,, härligt!!! Krya på dig! Kram

ramsan sa...

hej elin! kul att få läsa lite i din blogg =) ha det gott!

Andrietta sa...

Dessa tre veckor komemr springa iväg! Snart är han hemma igen, och kommer garanterat uppskatta ditt julbak! ;)

Vilken grym resa han kommer få! Spännande!