fredag 28 november 2008

Fredagsmys...


Har just kommit hem från min kära faster, har suttit hos henne och sett idol, druckit glögg och surrat. Kände att jag behövde en riktig slapparkväll i soffan efter en maratonstädning. Blir ibland arg på mig själv att jag är så förbaskat noggrann när jag ska städa på riktigt. Skulle som städa det mesta idag, men han bara damsuga nedervåningen och sen städa köket. Shoppade loss idag också!! Var in på järnaffären och köpte en ny ljusstjärna att ha i fönstret och en jättefin ljusstake, hittade ett gammalt presentkort så det blev gratis =) Sen slank jag såklart in på ljuva hem också. Så Otroooligt mycket fint dem har där. Handlade för 450kr och fick ett paket för att jag handlade över 300. Det skulle man visst få på skyltsöndag, men jag fick ett i förskott. SÅ SNÄLLT! Ska lägga in lite bilder sen på mina nya fynd!


Nu ska jag sova så jag orkar fortsätta med städningen i morgon....


Sov gott vänner!


/Elle


¤ Saknar min älskling som är såååå långt borta.....tur tiden går fort. Hoppas i alla fall han har det jättebra där han är och att han får en upplevelse han aldrig glömmer. Önskar han kunde ta med sig lite färg hem till sin sambo (blekfisen)

1 kommentar:

ramsan sa...

sicken trevlig kväll! jag har oxå städat idag... synd att det mååååste göras, man vill som städa undan lite innan man pyntar iför julen! *kramar*