tisdag 12 juli 2011

Dödlig träningsverk!!!!

Idag har jag dödlig träningsverk efter att ha kört 2 intervallpass i söndags och igår. Eftersom jag blev sjuk efter sista matchen borta mot Gustavs kom jag först i söndags igång med sommarpassen. Jag åkte på en dunderförkylning med feber och hosta.
Nu är planen att jag ska hinna 6 pass innan vi börjar på måndag den 18/7.

Sist jag var på vårdcentralen fick jag dessutom veta att jag har astma efter att ha
gjort blåstest i en vecka. Har nu fått pulmicort och bricanyl för att lindra. Tror det är mest förkylningsastma jag har. Men känns då mycket bättre sen jag började ta detta.

Nu ska vi se klar svinanlängorna som vi påbörjat.

Idag blev hallen dessutom nästintill klar! :-) Bara en byrå som ska målas vit nu, blir KANON!!!!

Kram till er/Elin

Inga kommentarer: