måndag 16 februari 2009

Befria mig från detta....please!


Vaknade på söndagmorgon med världens nackspärr, huvudet på sne och omöjligt att röra åt vänster. Fick massage, körde värmekudde hela dagen för att möjligvis kunna jobba idag. Men icket! känns värre idag, fast jag sovit med mammas värmekrage för nacken. Var bara att ringa mina kollegor och sjukskriva mig. Har försökt få tag i någon sjukgymnast idag, men var för sent ute. Telefontiden till dom var 8.30-9.00. Gud vad jag saknar Ö som alltid varit min räddare i nöden. Lämnade dock ett meddelande på telefonsvararen i hopp om att de kanske hör mina nödrop. Har aldrig varit med om dess like, snacka om att man känner sig handikappad, till och med när jag sväljer och gäspar kan det smälla till i nackmuskeln vilket gör obehagligt ont. Nä, nu ska jag sluta klaga, blir nog inte bättre för det. Får fortsätta knapra ipren och ha värme-nackkragen på så kanske det lättar.
Hoppas ni alla som läser får en bra måndag!
Kram/Elle

2 kommentarer:

ramsan sa...

men guuuud sååå jobbigt! håller tummarna för dig och att det snart blir bättre! *kramar*

Elin sa...

tack snälla du! =) hoppas jag också. Såg du mådde inge bra heller? är det illamående? hoppas det går över snart för dig. Kram kram