söndag 11 maj 2008

Vill ha och vill ha! Varför då?

Ställer mig frågan - varför vill man hela tiden ha massa nya inredningssaker? Är det för att man är less eller är det bara kul med många olika uppsättningar av egentligen samma saker så man kan variera sig? Är variation i tillvaron kanske något vi behöver eller är det bara vi kvinnor som tycker det är lite kul att piffa upp med nya inredningsprylar? Ja, jag vet inte....kanske det!?? Själv tycker jag det är kul att ha fint hemma med saker som man tycker om, det känns viktigast! Inte att ha samma saker som alla andra eller tävla om det mest perfekta hemmet med de dyraste designmärkena. Tänker ofta vilken himla tur det är att vi alla ha olika smak, tänk om alla fönster skulle vara prydda med samma krukor, gardiner och fönsterlampor? Så fruktansvärt trist det skulle vara! Eller om alla gick omkring med samma kläder, skor och väskor. Nä, tur smaken är som baken...

Här hittade jag Såå snygga nyckelskåp och ett tidningsställ från mixin! Precis vad jag skulle behöva just nu i denna stund! Dessa tycker jag om!
Ha en underbar kväll!
puss & kram/E



1 kommentar:

Pjöller maja sa...

om du mailar mig linalf79@hotmail.com så hänger du me till bloggen ;)