fredag 4 april 2008

Fina prylar från inreda!


Felippa K muggarna är ju bara ursnygga! Synd bara att de är så dyra! Men snart har man ju månadslön så då kanske...hehe! De här hittade jag på inreda.



Kolla in denna super snygga sittsäck! Såg ju hur skön ut som helst!!!!



Så underbar barnsäng! Har alltid sagt att den dagen jag får barn ska jag ha en rund spjälsäng!


De här muggarna var också grymt snygga! Vill ha!


Idag har jag varit ledig! var riktigt skönt faktiskt! Tog lite sovmorgon, gjorde klart lite skoluppgifter samt städade lite... Sen ringde jag chefen för det nya jobbet jag ska börja med på onsdag nästa vecka. Är ett vikariat fram till 2 juni på en förskola. Kommer bli great tror jag! längtar...


Nu slappa och njuta av helgen! kanske ett glas vin...


Puss & Kram Sov bäst!/E

2 kommentarer:

keytan sa...

hej hopp!
Hur är det med dig?
Vilken härlig sidag du har. =)
Jag ska lägga till dig i min lista, jag är inte så snabb..
När träffas vi nästa gång då ?jag är ju sugen på er allihop. *ler*

Anonym sa...

Visst ser säcken super-skön ut... vet du vad? det är den oxå =) jag har en hemma.. cerise och ascool =)
köpte min på gosabeanbag.se... de var lite billigare än sitonit och fatboy men i mina ögon exakt likadan..? ville bara tipsa dig =) ha de bra
/MarQs